Talige school

Vroeg talen leren is een culturele en intellectuele verrijking voor onze kinderen.

Zo bieden we Frans aan vanaf de kleuterklas en Engelse les van het 5de leerjaar.

Al spelenderwijs worden de kleuters in contact gebracht met de Franse taal. Liedjes zingen, prenten bekijken, verhalen beluisteren,…..het gebeurt allemaal in een ongedwongen sfeer

Dankzij de samenwerking met Campus De Vesten kunnen de leerlingen regelmatig kennismaken met de Engelse taal.

We organiseren op school ‘proeftuinen’, een soort van atelier waar de kinderen, onder begeleiding van een vakleerkracht, actief aan de slag gaan.

Ons doel is de leerlingen te laten proeven van de Engelse taal en de kans te geven hun talent hiervoor te ontdekken.