Voor de 1ste keer naar de kleuterschool? Je kapoen kan na elke korte of langere vakantieperiode instappen in de kleuterklas, op voorwaarde dat hij/zij 2,5 jaar geworden is.

•  1 september
  • maandag na de herfstvakantie
  • maandag na de kerstvakantie

• 1 februari of de eerste schooldag erna

• maandag na de krokusvakantie
  • maandag na de paasvakantie
  • maandag na O.H.-Hemelvaart

De inschrijving gebeurt op school en is pas definitief wanneer de nodige documenten ondertekend zijn.

Breng zeker ook de kids-ID of de ISI+-kaart van je zoon/dochter mee, aangezien we hiervan een kopie nodig hebben voor onze administratie.

Je krijgt een rondleiding door onze school. Zo maak je alvast kennis met onze visie op leren en samenleven.

Breng gerust je zoon/dochter mee voor deze eerste kennismaking. Altijd leuk!

Voor de kleuters die voor de 1ste keer instappen,kan je voor de instapdatum met de juf een afspraak maken. Je kapoen kan dan al eens kennismaken met zijn/haar klasgenootjes en de juf.

Je bent van harte welkom!